Jumaat, 23 Oktober 2009

Bismillah...

Kali ni JMY mencuba lagi..hari tu pakai url 'wideselections', susah nak ingat. Ciksembang selalu cite pasal blog dia. JMY teruja juga hehe..Mulai sekarang JMY nak pasang azam, atleast 1 post seminggu pun jadilah, yang penting istiqamah. Ya...istiqamah...

Dengan ucapan Bismillahirrahmanirrahim.. JMY merasmikan blog terbaru JMY iaitu nuyin2u.blogspot.com....

Semoga dengan semangat nama anak - anak JMY ini memberi kekuatan untuk JMY menceburi bidang blogger yang dah lama orang lain ceburi...Better late than never...

Kepada follower JMY sebelum ni, capo grande, popcake2u, Cik boolan, ratuhati, lyn dan mohd adha (6 je follower..hehe), follow la plak nuyin2u JMY ni. Tak lupa CikSembang juga...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails