Rabu, 4 November 2009

Lagi Fasiliti di Senawang


Aku bukan pemilik hotel ni. Saje je nak mempromosikan Bandar Senawang. Maklumlah tak lama lagikan cuti sekolah, kenduri kahwin pun bakal banyak diadakan. Tak terkecualila penduduk - penduduk di sekitar taman - taman di Senawang ni. Maka akan datanglah beramai - ramai saudara mara yang jauh - jauh, tentu mencari - cari tempat untuk menginap semalam dua. Selain hotel terkemuka di bandar Seremban iaitu Royal Bintang dan Klana Resort, Hotel Sri Senawang ni pun boleh lah...RM60 je sehari. Memang tersangat dekat dengan Taman Matahari Indah, Taman Senawang Indah, Taman Kobena, Taman Bandar Senawang dan Taman Jasmin. Memang itu agaknya tujuan utama pembinaan hotel ni di tengah - tengah taman - taman perumahan.

4 comments:

azzubaidi berkata...

bagi no telefon hotel ni

JMY berkata...

alamak..nanti saya confirmkan ye...sowiii lupa letak no phone plak

JMY berkata...

no tel nya - 06-6781222

azzubaidi berkata...

t kasih byk. tp saya dah balik dr senawang.next time boleh try.tgk saya punya blog link, politik, isu semasa dan seronok2.ada gbr homestay saya di ipoh.tq.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails