Selasa, 10 November 2009

nuyin2u - Ahli Tupperware


Baru je jadi ahli - Jumaat yang lepas.
S :Kenape jadi ahli ?
J :Bengang, raya hari tu belila bekas air ngan bekas kuih satu produk ni. agaknya masa basuh bekas air tu, tah terkuat ke terganas ke, ada kesan pecah dah. Bekas kuih plak, anak main - main, pun merekah gak..hmmm tula sebabnya terus g stokis tupperware kat belakang giant tu. terus jadi ahli hmmm

S :Nak join jugak ?
J :Pendaftaran RM60. Harga ahli diskaun 20%. Bila dah ada downline 3 orang, dapat diskaun 25%.

S :Nak beli dengan nuyin2u ?
J :Boleh. kawan - kawan opis, sedara mare, kakak - kakak ku, jiran tetangga ku sume sangat - sangat di alu - alukan. nuyin2u bagi diskaun 10%.

S :Nak beli sendiri pakai no akaun nuyin2u ?
J :Ikutkan hati nuyin2u, nuyin2u bagi je. Tapi kat stokis belakang giant tu strictly tulis nak beli kena tunjuk kad. Tak taula kalau kat stokis lain.


sesapa yang berminat, contact nuyin2u di emel juma912@gmail.com atau tinggalkan komen kat entry ni..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails