Sabtu, 27 Februari 2010

Akuarium ke ni..

Ha..ini akuarium pertama asna. Senang tul bela ikan - ikan ni. Tak payah bagi makan, tak payah cuci tank macam yang kat dalam facebook tu. Inila ikan - ikan belaan asna yang umi beli dikedai sebelah watson, tingkat 1, Seremban Parade. Wall Sticker namanya. Murah jugaklah.. 8 ekor ikan, 1 ekor sotong dan 1 ekor seahorse harganya RM4.00 je..hahaha murah kan. Kalau kat pasar, mesti harganya jauh lebih mahal. Ikan - ikan yang kat bawah tu, sume asna yang tampal. Yang kat atas tu, umi dia la..tu asna belum sampai lagi..

Yang ni pulak, bunga ros dari ayah untuk umi. Sentiasa segar, takde layu punya, melainkan kalau asna pandai kopek.. Kih kih kih..besar..puas hati..pun harganya RM4.00, cuma bau je tak de..kalau spray perfume pun tak mau lekat.. Ada rupa cam taska ke ?

2 comments:

Sharinginfoz berkata...

janji happy kan..

JMY berkata...

bkn happy je, riang gembira

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails