Rabu, 24 Mac 2010

Ahlan Wasahlan Puteri Farisya


Siapa ni ? haa..inila anak buah baru nuyin2u, lahir pada 8hb Mac 2010. Anak buah perempuan yang ke 1,2,..5..daripada 15 orang anak buah. wah...cam kaya je ngan anak buah..Puan Shila dan En. Kamarudin mestila sangat sangat gembira kerana inila satu - satunya puteri penyeri dalam keluarga depa..yang 6 putera - putera tu, bukanlah bermakna tak berseri - seri, tapi yang ini pasti akan lebih menyemarakkan kebahgiaan..Apa lagi, bermula lah episod menurunkan baju - baju sepupu sepapat yang pompuan tu kat dia kan. Tak ketinggalan asna menurunkan koleksi - koleksinya. 


Ini kenangan kawan pejabat hadiahkan..
















Ini pula kenangan mak yah, pengasuh pertama asna bagi masa 1st birthday.















dan yang ini kenangan umi yang peminat mickey mouse dari kecil sampai turun kepada anak - anaknya..heeee

Kenangan - kenangan itu tak patut dilupakan...sebab tu letak kat sini..

5 comments:

Sharinginfoz berkata...

selamat mendapat anda buah baru.... anyway cantik nama...

Bayar Kad Kredit 5%

Keropok Terengganu

Nowwa berkata...

Selamat dapat anak buah baru!

JMY berkata...

Thank You Sharinginfoz and cik Nowwa...

Nowwa Fitri berkata...

JMY...nak order coklat ke?nak yang mana satu?bley bagi emel?Tengok kat catalog kat blog tu pun boleh..kita customize ikut bajet awak pun boleh.

Email :nowwachocs@gmail.com
SMS:0196240886

JMY berkata...

coklat nowwa menarik..nanti sy tgk catalog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails