Sabtu, 20 Mac 2010

Jualan Murah Di Casa Moda

Murah..murah..sekarang ni kan tengah ada M.A.D. Sale (Mac, August, Disember) a.k.a Karnival Beli Belah.
Casa Moda Seremban 2, tak ketinggalan lah jualan murahnya, sampai 24hb Mac tak silap. Sebenarnya bulan ini sangat sengkek..sampai kena korek - korek tabung hehehe mana taknya, kena renew roadtax dua - dua kete,, pastu masa - masa ni jugak bateri kete dua - dua kong,,tambah lagi dengan timing belt kete ayahnya dah haus..dah lah gaji hari tu masuk awal..huhu tengah menghitung hari bila gaji nak masuk (teruknya)..tapi boleh pulak pegi Casa Moda borong kain - kain ni......dah niat, nak buat macam mana....untuk 26 hb Mac ni...jeng jeng jeng ...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails