Rabu, 3 Mac 2010

Selamat Pengantin Baru Cikgu Ayin

27hb Februari 2010. Selamat Pengantin Baru Cikgu Ashreen dan pasangannya. Inila Cikgu Ayin, cikgu yang sayang aisyah lebih dari cikgu lain atau kata lain, cikgu kesayangan aisyah. Mana taknya, cikgu ni lah yang sanggup bantu aku / mengambil alih tugas aku untuk ambil aisyah pulang dari PDK , hantar ke Taska tiap - tiap hari isnin hingga khamis. Kadang - kadang tu dia bawak aisyah balik ke rumahnya dulu di jalan jelebu. Ada sekali tu sampai ke Kuala Pilah dia bawaknya aisyah.  Aisyah memang seronoklah kan, orang sayang - sayang dia. Tapi itu dulu, masa Jan 2009 hingga Oktober 2009. Lepas tu Cikgu Ayin dah kena tukar ke PDK Seremban Selatan. Kesianlah jugak kat Aishah masa mula - mula. Tapi lama - lama Aisyah pun dah terima kenyataan ..Semua pelatih diberi layanan yang sama oleh cikgu - cikgunya. hahaha..

Tengoklah Aisyah tu, pipi dah macam udang terbakar dek kepanasan. Kepala berpeluh tak ingat...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails