Isnin, 26 April 2010

Anakku Sudah Beruniform

Zaman saya dulu, umur 6 tahun masuk tadika baru beruniform. Tapi lihatlah, aisyah dan asna seawal 2 tahun telah mula mengenakan pakaian seragam. Aisyah sejak pertengahan tahun lepas lagi manakala asna, hari ini 26hb April 2010, hari pertama di taska kategori 2 thn setengah  ke 4 tahun. Asna ke sini untuk mencungkil lagi potensi dalam dirinya. Baru perasan kedua -duanya berwara 'purple' .
Rasa macam baru semalam melahirkan mereka, sekejapan saja dah besar..hmmm

2 comments:

mastura rosni berkata...

comelkan those kids pakai uniform...so comel....:).
my lil' hana pun pakai uniform (playschool 3 years). tapi pakai only on monday jer..coz' ada sepasang je...heh..heh.. wednesday, pakai uniform sukan pulak.

JMY berkata...

haah sangat comel. sekarang ni, masih seronok, pagi - pagi, cakap je pakai baju sekolah terus bangun. Tak tahulah dua tiga bulan nanti, harap - harap kekal lah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails