Khamis, 22 April 2010

My Dream Destination

Dah minggu ke 8 rupanya 'Instant Cash Bloging' ni. Baru topik ni lah saya teruja nak mengambil bahagian. Salah satunya sebab tajuk dia senang, dan entah kenapa memang sejak dua menjak ni,  hati rasa terpanggil - panggil nak ke sini - my destination dream, mana lagi kalau bukan 'makkatul mukarramah', tempat bagi umat islam menunaikan haji dan umrah, rukun islam yang kelima. Walaupun untuk buat haji tu belum sampai tahap wajib, cukuplah saya teringin benar, dreaming ..dreaming..dreaming..nak menunaikan umrah. ..hmm bilalah agaknya ye..Nak ikutkan duit, tak cukup lagi...oh sedihnya,..Ni yang tambahkan usaha jadi blogger nufnang, manalah tahu, ..hehehe..ke kot ada yang nak sponsor..hehe... Memang sangat - sangat berhajat untuk berdoa didepan kaabah, memohon pada Allah mengizinkan anak saya aisyah duduk dan berjalan, menguruskan diri, seperti kanak - kanak biasa yang lain..amin..kata orang, kalau niat tu baik, Allah akan tunjukkan jalan..Moga - moga luruslah, permudahkanlah jalan ku kesana.
Alamak, destinasi saya ni tak tersenarai pulak dalam mastraveller.com ni.  Minta mastraveller memanjangkan pakej percutiannya ke 'my dream destination' boleh tak ?. Kalau tak tahun ni, tahun - tahun depan lah ye..Takpelah, tapi insyaallah ada rezeki, saya akan pastikan saya menaiki Malaysia Airlines.

Apapun jangan ketinggalan mengikuti Project Alpha Season 2 ni.


Tak ketinggalan :

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

test

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails