Sabtu, 8 Mei 2010

Berani Berani Cuba


Sebelum - sebelum ni saya pernah cuba buat mymode dan satu MLM autodownline (lupa nama nya) tapi tak pandai nak promote, jadi projek - projek itu tak pernahpun mendatangkan hasil. Kali ini saya mencuba lagi. Ini, kalau suami tahu, membebel tak henti, dia. syyy... takpelah, saya ambil pakej BRONZE je. Kita perlu berani mencuba, kan dan kali ni saya pandai sikit dari dulu, dah ada blog, maka blog inilah tempat saya buat promosi.

DapatWang.com, saya telah memodalkan bisnes kecilan saya. Nak cerita panjang, dah mengantuk ni. Kliklah kat banner tu ye..

2 comments:

Sharinginfoz berkata...

sorrylaah entahlah kalau benda2 macam ni saya bagi banyak sangat discount sebab saya rasa tak ada benda yang mudah.... anyway goodluck.. saya tak berani mencuba...

Jangan Lupa Segmen Kenali Blogger

JMY berkata...

mana - mana programpun sebenarnya kita kena usaha sungguh - sungguh kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails