Selasa, 25 Mei 2010

Buat Kuih Sekali Sekala

Ada rupa Cream Puff tak ? Bulat - bulat je. Ni resepi makcik Normah. Ni kali kedua saya buat. Kali pertama buat masa tu Aisyah kecil lagi, baru sebulan kot. Buat ni sebab nak balas bekas Puan Zety, Bos Cikgu pali yang hari tu datang rumah hantar rendang ayam, suaminya berhajat nak bagi cikgu pali makan rendang ayam buatan puan zety, katanya. Saya tak pandai masak rendang, buat kuih ikut resepi, bolehlah. Tapi Asna tak berapa suka, aisyah je yang makan banyak. Cikgu pali makanpun masa tengah panas je. Bila sejuk dah tak laku pulak. Lain kali kena cari resepi lain lah nampaknya nak pikat selera asna.

4 comments:

ctsaba berkata...

waahhhh pandainye juu... nampak mcm menarik tu.. bolehla pos ke sini pulak ye

Capo Grande berkata...

nak sotong sumbat...huhu...

JMY berkata...

pos ?..smpi klang dah jadi rupa apa gaknya...

JMY berkata...

capo - betulla, lama tak buat sotong sumbat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails