Sabtu, 16 Oktober 2010

Air Asia Ticket RM1

Cepat !! tempah sekarang, hari akhir buat tempahan, 17 Okt 2010, Sampai Ahad ni je.

Saya pasti ramai yang teruja dengan promosi tiket RM1. Naik kapal terbang RM1, macam tak percaya. Tapi yes!! saya dah dapat milikinya. Tapi tu harga tiket je, belum masuk fee - fee yang lain. Hajat di hati nak ke Trengganu, cari punya cari jumpala RM10. 4 orang, pergi balik RM140 . Klik kali kedua dah takde. Geram punya pasal, belasah je cari punya cari, dapatla ke Kelantan, pergi balik RM1.Yang penting, nak bawak Aisyah dan Asna naik flight. Lambat lagi,...2011. Gitu gini caj beg, insuran, bla bla bla , total RM230, 4 orang ke Kelantan. Ok tak ? kawan - kawan kata ok, cuma hotel belum book. belum survey, hotel budget apa yang ok. dan apa yang menarik Kelantan ni selain tempat membeli belah ?

Apa yang menarik di lawati di Kelantan ni ? Seumur hidup baru sekali sampai ke kelantan, 1987..hehe Ada aku kisah ?

2 comments:

Kerikil Kehidupan berkata...

akak lak teringin nak ke langkawi..tapi tak leh bawak iman naik flight...iman tak tahan pada tekanan kata doktor....kalau naik keter laju skt pun waktu memotong, dia dah mengeras...mcm mana nak naik flight...wah bestnyer aisyah dan asna...

JMY berkata...

aa yeke kak, saya tak pernah lagi tanya doktor, aisyah boleh ke tak naik flight, tahan ke tak dengan tekanan...hmm nak kena confirmkan dulu la kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails