Isnin, 18 Oktober 2010

Jom Kacau Umi


Ha...macam manala Umi nak bersenang lenang layan blog. Harapkan masa diorang ni tidur je.
Kalau tak, hmm ni  lah rupanya, diorangpun nak menyibuk juga.

Pantang Umi buka laptop, diorangpun nak layan gambar juga. Yelah nak buat macam mana, Umikan idola mereka..kenala umi mengalah..layanlah nak...layan..

3 comments:

umeboshi berkata...

ahahha..mmg la. kalo on laptop kat umah je, mesti ada dak kenit nak nyibuk ngadap gak. alih2, laptop tu dok tayang pelbagai aksi ultraman kat youtube je la..buat hiburan iman dan afiq khair. huhu..belum lagi kerenah asha zahra...

mamasoffy berkata...

Alalala..tomei nya dua2 org ni..Asna xde nak tengok barbie/dora kat youtube ke..jangan amsyar..aci bukak lappy je mesti bukak ultraman...haish...

JMY berkata...

ume - haha tulah, ni baru 2, kalau 3 camnelak rupanya..

mamasoffy - ada jugak dia mintak main game playhouse disney. buka youtube tak pernah tunjuk kat dia lagi..umi dia takut...nnti langsung umi takde harapan berblog hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails