Khamis, 18 November 2010

Ecah Sayangku

Sebenarnya ada kerja yang urgent untuk mesyuarat esok, tapi tangan sangat gatal untuk masukkan entri ni sebab hati sangat bahagia tengok Ecah pakai tudung. Gambar diatas, dua anak dara sedap tidur dalam kereta dari Gombak ke Senawang lepas beraya Korban malam tadi. Dah angkat masuk rumah, buka tudung Ecah, menangis, pakaikan semula tudungnya.

Jadi pagi tadi pergi PDK pun masih nak pakai tudung lagi, apa bendalah yang dimenangiskan, rupanya nak pakai tudung rabbit Asna ni. Anak Umi ni berhijrahkah ? hehehe. Sangat - sangat comel dimata Umi, abaikan gigi yang tak cantiktu. Gembira sangat pakai tudung, asyik sengihje sepanjang perjalanan. Tapi sampai di PDK, kena tinggal, menangis. hmm tu lah dia. Tapi gambar ni memang buat Umi senyum lebar, bahagia je wajahnya, sebahgia namanya, Nurin Aisyah - Cahaya Hidup Bahagia. I Love U So Much Ecah...

6 comments:

Azma berkata...

bagus aisyah..tudung comey,tu pasal aisyah suka sgt kot..mmg aisyah nmpk hepi sgt tu..

mamasoffy berkata...

sukenye tengok ecah happy...

nuyin2u berkata...

Azma - bila tau nak amik gambar mesti kecilkan mata, sengih nmpk gigi..hee

mamasoffy - ecah comelkan ? hehe

Tanpa Nama berkata...

wajah penuh ketulusan...bersama mekarnya kuntum senyuman....semekar kasih sayang yang ada...daripada nya...dan untuk diri nya...

ketentuan Allah adalah Rahsia Allah...

Wallahu'alam...

ieda berkata...

comel ja pakai tudung..tp nabila tak suka.nampak ja kita pegang tudung dia dah lari.

nuyin2u berkata...

tanpa nama - sungguh cantik ayat-ayatmu...tkasih

kak ieda - hehe biasalah tu kak, budak2..time dia nak, nakla. klu x nak..hmmm sama je..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails