Ahad, 7 November 2010

Fish And Chips Pulak

Mintak maaflah, skill ambil gambar memang takde, main belasah je.... Baki fillet ikan dori hari tu, kali ni masak Fish & Chips pulak. Coslow kali ni lebih sedap. Resepi ? tak payah lah semuanya goreng - goreng je..senang tetapi remeh..Sos lada hitam lupa nak letak, dah nak makan baru teringat.

Saja nak tayang lah ni, heh heh heh..

2 comments:

ieda berkata...

uwaaaa.....tgh lapaq ni!!!!

nuyin2u berkata...

alamak kesiannya kak ieda, tengok saja tak kenyang...;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails