Khamis, 16 Disember 2010

Bersiaran Dari Penang

Rindu kat anak - anak !!! Umi kena berbengkel di Penang. Mula - mula sampai, rasa seronok, tempat yang dah 10 tahun tak datang. Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat belajar, 4 tahun tu. Menyusuri jalan - jalan dulu dari Bayan Lepas ke Pulau Tikus. Teringat kilang Lemtronics tempat  kerja masa cuti semester, nak kumpul duit buat beli motor dengan Sab, Yon dan Sal. Tempat sekolah memandu tempat ambil lesen L, tak lalu depan USM, nampak pandang MINDEF je. hmmm. Ayah beberapa kali ajak bercuti ke Penang, dulu Umi rasa macam takde apa je yang best untuk bawak Ayah berjalan kat sini. Tapi sekarang, ada rasa nak bawak Ayah, Asna, Aisyah tengok tempat Umi belajar dulu. Nanti kita rancang ye Yah.

Umi teringat kat anak - anak ni. Diorang ingat ke tidak kat umi dia ye ? yelah, duduk Puchong ramai sepupu, asyik main je.
Asna sedang exercisekan kakak. "Ok, angkat kaki kak, angkat, angkat, turuuuuun"

5 comments:

insan kerdil berkata...

pabila yang menyatu itu rasa kasih dan sayang....tiada yang bisa 'mencelah' selain rasa rindu....

kenangan itu indah pabila dapat dikongsikan bersama yang tersayang....dan akan menjadi bertambah indah pabila ianya terbina bersama2 dengan yang tersayang....

ketentuan Allah adalah rahsia Allah...

wallahu'alam...

Sharinginfoz berkata...

alamak kesiannya windu kat anak ya

mekchu berkata...

oo.. study kat penang ke? dah dekat la kita.. hahaha perasan..

gitu lah gaya kalo keje luar.. hati tu teringat kat anak je..

nuyin2u berkata...

uminya baru takde 2 mlm, aisyah dah demam, batuk, sakit mata. hmm

Jiey^Mien berkata...

rindu kat anak2 memang tak terungkap walau kena tggl hatta seminit sekalipun kan? =)

dear, leh tak bg email address to me?? Kindly email me at freaky_gurlz@yahoo.com

tq.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails