Sabtu, 11 Disember 2010

Hari Lahir Umi Pula

Hari lahir Umi ? lepas dah, semalam, 9hb Disember. 33 tahun yang sudah, di subuh yang hening, hari jumaat, bulan zulhijjah. Terima kasih mak, kerana melahirkanku ke dunia, membesarkanku, mendidikku, memberiku pelajaran yang secukupnya dan menyayangiku. Memang tidak terbalas dengan wang ringgit. (Mak baca ke ? cucu - cucunya sila bacakan ye) Minta dihalalkan air susumu dunia dan akhirat. Semoga sentiasa mendoakan anakmu ini menjadi manusia hebat.

Sudah...sudah...nanti tak terlayan pulak emosi ini.. Cukup sekadar kek kukus coklat buatan sendiri (terima kasih ummi soffie, kerana entri kek nya, buat saya bersemangat nak buat, walhal dah gelintar di google berkali - kali)

Aduh lenguhnya, Asna tidur di kaki, oklah umi minta diri untuk entri kali ini.

10 comments:

insan kerdil berkata...

selamat hari lahir...

semoga sentiasa diberikan kekuatan serta ketabahan....untuk yang tersayang....dalam menuju keredhaan-Nya....

ketentuan Allah adalah rahsia Allah....

wallahu'alam...

Kerikil Kehidupan berkata...

oh...tak sangka kita sebaya...tapi saya tua bulan sktla..saya lahir bulan 10...tak blh pggl kak la ni...

nuyin2u berkata...

insan kerdil - mekasih

kerikil - uwaaa, perasan muda sy sblm ni..hik..hik..malunya

~ yus ~ berkata...

selamat hari lahir yg ke 33...

mummysyafie berkata...

selamat hari lahir..beza umur kiter setahun je. tapi kalau beza bulan..5 bulan je awak tua dari saya

nuyin2u berkata...

yus - mekasih

mummy - oh, adik lah ni..

Azma berkata...

kita sebaya la.. hepi belated besday..sori lmbt wish, x smpt nak ber'blogwalking'. Ari ni baru dapat jenguk kawan2..

nuyin2u berkata...

Azma - oh ye ke, sy pula hyn sempat berblogwalking, blm sempat buat entri baru..hehe

sahromnasrudin berkata...

as salam ziarah..pertama kali ke blog ini..gune keyword seri senawang hotel jumpe blog ini..semoga tuan blog sihat walafiat dan dirahmati Allah SWT

nuyin2u berkata...

sahrom - mekasih ziarah saya, berguna jugala entri saya tu ye, alhamdulillah..ziarah2 la selalu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails