Isnin, 21 Mac 2011

Refreshing ...

Dah pandai nak melawar, spec mata sendiri tak mahu pakai, spec mata ayah yang dibelasahnya. Aisyah comelkan umi, lebih - lebih lagi gigi Aisyah ni..hehehe. Umur saya, 4 tahun tau, 26 Mac ni..

Teman Umi pergi Ofis, Sabtu lepas. Asna dah pandai guna You Tube. Rindu umi nak guna laptop sendiri, memang takkan dapat la kalau Asna ada, dia aje yang guna.
Tengok, dah tak boleh nak kongsi kerusi, nak duduk sorang la tu..

4 comments:

Azma berkata...

Ala...sape geget gigi aisyah tu..hehe..Sib baik cinonet lagi, kalau dah besar x comey dah.. :D

insan kerdil berkata...

sweeettt nye senyuman Aisyah.....manja pun ada...apa pun acik tengok Aisyah ni semakin hari semakin ayu......

take care wokey....:)

nuyin2u berkata...

a hai..tang manalah yang ayunya ecah ni..acik Insan kerdil (lepas ni nak panggil acik IK je boleh tak)..

klu besar, gigi masih camtu agaknya umi dah tak mau letakla gambo gigi tu lagi kat sini, acik azma..hehe

insan kerdil berkata...

siyeess ayu (tang raut wajah)+ sweet Aisya nii....

boleh aja....nak panggil acik macam tu...janji Aisya eppy..;)
~aii nasib baik la bukan nama2 yang boleh disingkatkn jdi KD ker NK ker....;p~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails