Isnin, 25 April 2011

Bisnes Kecilku

Sudah 2 minggu, inilah projek umi. Mengambil tempahan Puding Trifel dari kawan. Ok juga, buat hari ahad semasa ayah, aisyah dan asna sedang tidur petang. Jadi, umi buka tempahan untuk orang - orang sekitar Senawang dan Seremban, jika ada yang berminat bolehlah hubungi umi ye.. Umi jual 1 bekas kecil tu RM1.30. Minimum order, 15 bekas. Dulu masa asna masih kecil, dia tak gemar puding lembik ni, tapi sekarang, berebut dengan aisyah, takde pulak umi ambil gambar diorang makan.
Apala yang anak 2 orang ni dah main telefon umi. Setting gambar macam dah lari je...bertuah..bertuah..

6 comments:

Kerikil Kehidupan berkata...

tahniah ju...lehla share resepi...nampak sedap....

nuyin2u berkata...

TQ nanie - resepinya kat sini - Resepi Puding Trifle

maszmadi berkata...

tahniah, semoga bisness berkembang maju..

Azma berkata...

rajinnya..
terliur tgk..nak buat sndri malas.. hehe..
Smg berjaya ye..

umeboshi berkata...

tahniah ju!!! selamat berbisnes. kalo ciknoora dok satu taman dgn ju, mesti ciknoora order juga!!! insyaALLAH!

mekchu berkata...

wah.. sudah maju setapak ke hadapan.. syabasss...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails