Jumaat, 20 Mei 2011

Alhamdulillah

Tak lama lagi cita - cita umi nak exercisekan ecah guna standing frame tercapai. Poyo je umi tulis kat sini. Hehe..dah tentu umi gembira. Dah nak setahun umi usahakan. Permohonan dah lulus peringkat jpa. Sedang dlm proses jabatan. Harap2 urusan dipermudahkan.

Budak 2 orangni rupanya dah makin besar. Sekejap masa beredar atau umi yang leka dengan urusan dunia. Hmmm

3 comments:

insan kerdil berkata...

'manis'nya suatu perjuangan....pabila 'dipertunjukkan' jalan.....bagi 'menzahirkan' tiap 'rasa' kasih....buat yang tersayang....daripada yang menyayangi....dalam menuju redha Ilahi....

ketentuan Allah adalah rahsia Allah...

wallahu'alam...

Naimatul Hafizah Nor Rodin berkata...

salam kak,
lama saya tak ke sini. harap akak dan anak2 serta seisi keluarga akak sihat2 yer... anak2 dah makin membesar, cepat je masa berlalu,kan?

Kerikil Kehidupan berkata...

Ju...nani pun tgh tggu quotation standing frame...harap impian kita jadi kenyataan...tapi proses SBP tu sgtlah lambat kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails