Sabtu, 16 Julai 2011

Sewaktu Di Kota Bharu

Sukanya umi dengan gambar ni. Aisyah comel kan, umi..

Sarapan hari kedua. Macam budak sekolahlah pula.

Bukti kami sampai KB. Masa ni, baru hantar ayah dialisis kat Kg. Bayam. Budak - budak tidur dalam kete, kenalah umi tunggu sampai dia orang bangun.
Makan tengah hari kat dalam bilik je sebab ayah takde.

Nampak kapal lagi. Masa ni nak jemput ayah

Ayah kelaparan lepas dialisis. Makan di Yati ayam percik. Manis.

Hari ke 3, penat sangatlah ni.

Oh ayunya anak umi berbaju kelawar pergi sarapan dengan belum mandi, hehe.

Masa untuk check out, 12 tgh hari. Flight balik jam 10.30 malam.
Nak makan kat nasi ulam, tapi takde rezeki, hari jumaat, tutup.

Flora Place. Selesa, bersih. cuma tidur tak berapa nak nyenyak sebab tepi jalan sangat,
bunyi kenderaan lalu lalang. Sunyi lagi kat rumah sendiri..kih kih kih..

Tata KB, nak balik dah. Asna dan Ecah, umi mandikan kat masjid.
 
Sepatutnya berlepas jam 10.30. Tapi lewat hingga ke jam 12.30. Ceh., .asna memanfaatkan masanya. Dapatla KFC Free 2 ketul sorang sebab lambat.
Aisyah yang kepenatan. Agak seksa sedikit masa nak naik kapal sebab kena turun dari tempat berlepas ke kapal guna tangga. Terpaksalah umi angkut ecah dan strolernya sekali.

2 comments:

Azma berkata...

jalan2 kat mana di KB? tak g shopping2 kat bazaar, pasar kat KB tu?

nuyin2u berkata...

Azma - pergi bazar buluh kubu, rambang mata tengok batik. pergi wakaf che yeh dan pasar khadijah..mmg syurga pompuan tul..rasa cam nak pergi lagi sekali nak shopping byk2 heeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails