Selasa, 23 Ogos 2011

Bip Baju Hujan

Ini gambar baru bangun tidur, umi kata senyummm, mata yang ecah kenyit.
Ecah dah nak masuk 5 tahun, barulah umi jumpa bip ala - ala baju hujan ni. Mana taknya, umi yang ada idea dan imaginasi je, tapi takde usaha mencari, tu yang sampai 5 tahun baru jumpa tu..hehe. Yelah, umi jumpa pun kat Mid Valley, tempat beli belah yang umi dah 8 - 9 tahun tak pergi. He hehehe , nama je kampung kat KL. Setengah jam je dari rumah mak kat Puchong tu.  Umi tak kisahpun. Yang penting umi bahagia, hahaha walaupun baru berjumpa dengan aksesori - aksesori untuk Ecah umi ni. Al maklumlah, ecah ni makannya comot...ha, dengan bip ini maka kuranglah sikit kecomotan, nampaklah sikit kecomelan bila makan..Hari ini ecah demam. Dah lama tak ambil gas, malam tadi ambil. Tapi masih tak boleh tidur malam. hmmm harap demam ecah tak lama.

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails